Kom igjen: Klag!

Forbrukerrådet har gjennomført ei undersøking om kva forhold vi forbrukarar har til elektronikkbransjen. Resultatet er ikkje overraskande, men likevel skuffande.

Mange lar vere å klage på mobiltelefonen, sjølv om vi meiner at det er ein feil på produktet som produsent eller seljar har ansvaret for. Litt rart kanskje når Forbrukerrådet samtidig avdekkar at dersom du tar deg bryet med å reklamere, så er sjansen stor for at du får medhald!

Kva er årsaka? Mangel på tillit, meiner Forbrukerrådet. Kvar tredje forbrukar seier nemleg at dei har liten eller svært liten tillit til bransjen.

Konsekvensen er at i stadenfor å reparere mobilen, så kjøper vi ein ny.  Eg er ikkje overraska. Klagestraumen på mobiltelefonar i innboksen til TV 2 hjelper deg har gått drastisk ned dei siste åra. 

Vi menneske er enkle; vi vil gjerne ha det nyaste nye. (I fjor kjøpte vi nordmenn 2,3 millionar mobiltelefonar!) Dessutan blir vi møtt med trussel om gebyr når vi kjem for å klage på mobilen vår. I TV 2 hjelper deg fortalde vi for nokre veker sidan om korleis gebyr er med på å undergrave reklamsjonsretten. Les meir om det her.
For kva skjer når du vil klage på ein mobil som ikkje fungerer som den skal, du meiner at du IKKJE har gjort noko gale med telefonen, men får likevel klar beskjed; Vi skal undersøke telefonen din, men dersom vi meiner det er din feil at telefonen ikkje virkar eller den har ein fuktskade, så må du betale undersøkelsesgebyr for å få den tilbake?
Ja, då forsvinner tilliten til både bransjen og reklamasjonsretten.

Det kan kanskje bransjen leve med, for konsekvensen er jo at dei sel enno fleire mobiltelefonar?

Miljømessig er det derimot heilt håplaust: ei oppfordring til bruk og kast, som fører til unødvendig forureining, avfall og forbruk.

Så kom igjen; klag! Bruk reklamasjonsretten din, sjansen er stor for at du får medhald! 

Her kan du lese meir om undersøkinga til Forbrukerrådet .

Kommentarer:
Postet av: jens

Tilliten til bransjen forsvinner fordi dere i deres program til stadighet kommer med anklager og insinuasjoner om bransjen. At det florerer av misoppfatninger om forbrukerkjøpslov, reklamasjonsrett og hva som dekkes av reklamasjonsretten er noe jeg til stadighet skjer. Hvilket underholdingsprogram på TV2 tror du disse kundene refererer til...?

19.11.2008 @ 02:03
Postet av: jens

Forøvrig synes jeg det er merkelig at den eneste gangen Solveig Barstad svarer på kommentarer på sin bligg er når noen spør hvor hun har kjøpt klærne sine. Hun kan umulig brenne så mye for det hun skriver her - eller så er det ikke hun som skriver her i det hele tatt...

20.11.2008 @ 05:42
Postet av: Solveig

Hei Jens!Du vil ha svar skjønnar eg!Du har heilt rett i at det er mange som ikkje veit kva reglar som gjeld mht garanti, reklamasjon og forbrukerkjøpslova generelt. Det gjeld sjølvsagt forbrukarane, men undersøkingar viser at det i stor grad også gjeld dei tilsette i butikkane. Det er meir alvorleg, fordi det er dei som møter kundar som klager på produkt. Det er derfor eit stort behov for å informere om kva rettar du har, og kva rettar du ikkje har. Det er ei av årsakene til at vi i TV 2 hjelper deg stadig tar opp slike saker. Så kan du sjølvsagt meineat vi ikkje gjer den jobben godt nok. Solveig

20.11.2008 @ 09:00
Postet av: jens

Dere har 2 problemer:1: Dere legger dere alltid - uten unntak - så langt ut på siden i deres tolkning av forbrukerkjøpsloven at kundene kommer inn i butikk og tror de har krav på mer enn hva de faktisk har.2: Deres vinklinger av elektronikkbransjen gir inntrykket av at menneskene som jobber i bransjen bare er ute etter å lure kundene. Dere har i årene jeg har fulgt med aldri hatt et noenlunde objektivt syn på bransjen uansett saken dere har tatt opp.Og mht til mobiltelefoner: Hvilket program har til stadighet mer eller mindre gått ut og sagt at væskeskader burde dekkes av forbrukerkjøpsloven?Undersøkelsen til forbrukerrådet forteller at bransjen i stor grad GJØR jobben sin, du velger selvfølgelig å tolke mangelen på tillit til at bransjen har dårlig kundeservice fordi mennesker som gjør en jobb faktisk skal ha betalt.Det hadde vært interessant med følgende oppfølgingsspørsmål i denne undersøkelsen: Hvorfor har du liten tillit til bransjen?Da kunne vi kanskje sluppet de korttenkte slutningene uten rot i virkeligheten som TV2 Hjelper Deg er så glade i å komme med...

20.11.2008 @ 11:34
Postet av: Solveig

Hei igjen Jens!Forstår deg slik at du nok ikkje kjem til å synest at vi TV 2 hjelper deg gjer ein god jobb uansett korleis vi løyser sakene våre! Takkar likevel for innspel og ber deg merke deg at det er Forbrukerrådet si undersøking som viser at kundane ikkje har tillit til bransjen. Undersøkinga viser også at dei aller fleste får det dei har krav på når dei klagar, og det er jo flott! Derfor kjem mi oppfordring om å klage; vel og merke når du har krav på det etter lova.Solveig

20.11.2008 @ 17:01

Skriv en ny kommentar:

Navn
Husk meg ?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/6610428

hits