Vræææl!

Eg har lært eit nytt fototips. Ikkje sei; "Sjå hit!" Men sett i gang med verdens største "VRÆÆÆÆÆL!".

Eit ganske nytt tilbod frå fotobutikkane er at du kan få kopiar av bildene dine på lerret. Vi ville teste kor stor skilnad det er på kvaliteten i desse tilboda, og sendte derfor inn dette bildet av vesle Mina.

mina

I tillegg ville vi sende inn eit bilde tatt av ein profesjonell fotograf, så eg tok turen til Dag E. Thorenfeldt for å bli fotografert. Du har sikkert sett bildene hans. Det er han som løftar folka han skal ta bilde av og som altså skriker til deg. Det er litt av ein effekt, kan eg fortelle! Eg skvatt skikkelig!
Thorenfeldt er også tilhengar av at folk bør hoppe meir på bilder. Derfor blei det litt trimming på meg under fotograferinga. "Kom igjen, Solveig! hopp!"
Her ser du det andre bildet vi sendte inn til 6 ulike fotoforretningar.

bilde 004

Resultatet av testen var overraskande. Det er store kvalitetsforskjellar på produkta frå dei ulike fotobutikkane. Både vi og fotoekspertane som har vurdert resultatet overraska over kor røde både Mina og eg blei på enkelte av bildene. Testen ser du i TV 2 hjelper deg torsdag 26. februar eller på nettsidene våre tv2hjelperdeg.no.
Der kan du også sjå og høyre vrææælinga til Thorenfeldt.....

At dei tør!

Eg har vore med på å lage reklamefilm! For eit helsekostprodukt, av alle ting.

Kvart år spiser vi nordmenn helsekost for 3 milliardar kroner. Trass i at norske helsestyresmakter meiner at det einaste vi treng er vitamin D i form av tran og folatsyre dersom du er kvinne i "fertil alder".
Likevel knaskar vi piller, reklamen lovar gull og grønne skogar og vitskapleg dokumentert effekt.
Og vi lar oss lure, for mykje av helsekosten har ingen helsebringande effekt på friske mennesker, og noko av det kan vere farleg!

Derfor ville vi i TV 2 hjelper deg vise kor enkelt det er å få folk til å kjøpe eit heilt verdilaust produkt. Det er her reklamefilmen min kjem inn i bildet. I reklamen for vidundermiddelet Energos får du vite at produktet "regulerer blodsukkeret, gir ekstra energi, bedrer din konsentrasjon, er helt naturlig og har en dokumentert effekt".
Akkurat passe vagt nok til at reklamen er lovlig og heilt sann. Det er berre det at pillene inneheld druesukker, og du kan seie akkurat det samme om ei brødskive eller ein klase med druer!

Trur du vi klarer å selge produktet vårt? Sjå TV 2 hjelper deg, torsdag 12. februar kl 2030 eller sjekk nettsidene våre tv2hjelperdeg.no.

Det var jo moro å lage reklamefilm, men ein ting har slått meg. Eg fattar ikkje korleis kjendisar torer å stille opp i reklame for meir eller mindre tvilsomme helsekostprodukt. At dei tør! Korleis kan dei vere sikre på at produktet er ufarleg, at det faktisk virkar, eller er noko som kroppen faktisk treng eller kan gjere seg nytte av?
Eg skjønnar det ikkje.



hits