Vrl!

Eg har lrt eit nytt fototips.Ikkjesei; "Sj hit!" Men sett i gang med verdens strste "VRL!".

Eit ganske nytt tilbod fr fotobutikkane er at du kan f kopiar av bildene dine p lerret. Vi ville teste kor stor skilnad det er p kvaliteten i desse tilboda, ogsendte derfor inn dettebildet av vesle Mina.

mina

I tillegg ville vi sende inn eit bilde tatt av ein profesjonell fotograf, s eg tok turen tilDag E. Thorenfeldt for bli fotografert. Du har sikkert sett bildene hans. Det er han som lftar folka han skal ta bilde av og som alts skriker til deg. Det er litt av ein effekt, kan eg fortelle! Eg skvatt skikkelig!
Thorenfeldt er ogs tilhengar av at folk br hoppe meir p bilder. Derfor blei det litt trimming p meg under fotograferinga. "Kom igjen, Solveig! hopp!"
Her ser du det andre bildet vi sendte inn til 6 ulike fotoforretningar.

bilde 004

Resultatet av testen var overraskande. Det er store kvalitetsforskjellar p produkta fr dei ulike fotobutikkane. Bde vi og fotoekspertane som har vurdert resultatetoverraska over kor rde bde Mina og eg blei p enkelte av bildene. Testen ser du i TV 2 hjelper deg torsdag 26. februar eller p nettsidene vre tv2hjelperdeg.no.
Der kan du ogs sj og hyre vrlinga til Thorenfeldt.....

At dei tr!

Eg har vore med p lage reklamefilm! For eit helsekostprodukt, av alle ting.

Kvart r spiser vi nordmenn helsekost for 3 milliardar kroner. Trass i at norske helsestyresmakter meiner at det einaste vi treng er vitamin D i form av tran og folatsyre dersom du er kvinne i "fertil alder".
Likevel knaskar vi piller,reklamen lovar gull og grnne skogar og vitskapleg dokumentert effekt.
Og vi lar oss lure, for mykje av helsekosten har ingen helsebringande effekt p friske mennesker, og noko av det kan vere farleg!

Derfor ville vi i TV 2 hjelper deg vise kor enkelt det er f folk til kjpe eit heilt verdilaust produkt. Det er her reklamefilmen min kjem inn i bildet. I reklamen for vidundermiddelet Energos fr du vite at produktet "regulerer blodsukkeret, gir ekstra energi, bedrer din konsentrasjon, er helt naturlig og har en dokumentert effekt".
Akkurat passe vagt nok til at reklamen er lovlig og heilt sann. Det er berre det at pillene inneheld druesukker, og du kan seie akkurat det samme om ei brdskive eller ein klase med druer!

Trur du vi klarer selge produktet vrt? Sj TV 2 hjelper deg, torsdag 12. februar kl 2030 eller sjekk nettsidene vre tv2hjelperdeg.no.

Det var jo moro lage reklamefilm, men ein tinghar sltt meg. Eg fattar ikkje korleis kjendisar torer stille opp i reklame for meir eller mindre tvilsomme helsekostprodukt. At dei tr! Korleis kan dei vere sikre p at produktet er ufarleg, at det faktisk virkar, eller er noko som kroppen faktisk treng eller kan gjere seg nytte av?
Eg skjnnar det ikkje.



hits