Nei takk!

Du har sikkert ftt sprsmlet du ogs.
Enten du har kjpt deg ny mp3-spelar, nytt kamera eller ny mobil hos elkjp eller ein av konkurrentane deira, s fr du sprsmlet. "Vil du ha forsikring?"

Argumenta hyres forlokkande ut; d er du sikra dersom du skulle gjere ein klnete feil, f.eks miste mobilen i do. (Det er ikkje s lenge sidan vi i TV 2 hjelper deg fekk ein epost med ei slik historie.)

D gjeld nemleg ikkje reklamasjonsretten, men fortvil ikkje, med forsikring fr du reparert mobilen! Eller?

I TV 2 hjelper deg torsdag 13. mars fr du mte slaug. Ipoden hennar slutta virke. Lefdal elektromarked avviste reklamasjonsn hennar, fordi dei oppdaga ein bulk i ipoden. Forsikringssak, slo dei fast.

-Nei, svarte forsikringsselskapet; ingen samanheng mellom bulken og den tause Ipoden. Reklamsjonssak, meinte forsikingsselskapet.
Og der str slaug. Utan Ipod, men med butikk og forsikringsselskap som skuldar p kvarandre. Forsikringa skulle gi henne ekstra tryggleik, men det gav henne berre ekstra trbbel.

Det er verdt merke seg at Forbrukarrdet slr fast at dei frraste av oss vil ha nytte av ei slik produktforsikring.
Eg har i alle fall merka meg kva som skjedde s eg kjpte Ipod og fekk samme sprsmlet:

" Vil du ha produktforsikring?" spurte unggutten i butikken, lett unnskyldande.
Nei, svarte eg med eit lite smil.
Han svarte lattermildt tilbake"Eg rekna med det, men du skjnnar at vi er plagt sprre alle."

Sj slaug si historie i TV 2 hjelper deg torsdag 13. mars kl 2030. D testar vi dessutan brettspel og 83 pappvinar til pske!


hits