Nei takk!

Du har sikkert fått spørsmålet du også.
Enten du har kjøpt deg ny mp3-spelar, nytt kamera eller ny mobil hos elkjøp eller ein av konkurrentane deira, så får du spørsmålet. "Vil du ha forsikring?"

Argumenta høyres forlokkande ut; då er du sikra dersom du skulle gjere ein klønete feil, f.eks miste mobilen i do. (Det er ikkje så lenge sidan vi i TV 2 hjelper deg fekk ein epost med ei slik historie.)

Då gjeld nemleg ikkje reklamasjonsretten, men fortvil ikkje, med forsikring får du reparert mobilen! Eller?

I TV 2 hjelper deg torsdag 13. mars får du møte Åslaug. Ipoden hennar slutta å virke. Lefdal elektromarked avviste reklamasjonsn hennar, fordi dei oppdaga ein bulk i ipoden. Forsikringssak, slo dei fast.

-Nei, svarte forsikringsselskapet; ingen samanheng mellom bulken og den tause Ipoden. Reklamsjonssak, meinte forsikingsselskapet.
Og der står Åslaug. Utan Ipod, men med butikk og forsikringsselskap som skuldar på kvarandre. Forsikringa skulle gi henne ekstra tryggleik, men det gav henne berre ekstra trøbbel.

Det er verdt å merke seg at Forbrukarrådet slår fast at dei færraste av oss vil ha nytte av ei slik produktforsikring.
Eg har i alle fall merka meg kva som skjedde så eg kjøpte Ipod og fekk samme spørsmålet:

" Vil du ha produktforsikring?" spurte unggutten i butikken, lett unnskyldande.
Nei, svarte eg med eit lite smil.
Han svarte lattermildt tilbake "Eg rekna med det, men du skjønnar at  vi er pålagt å spørre alle."

Sjå Åslaug si historie i TV 2 hjelper deg torsdag 13. mars kl 2030. Då testar vi dessutan brettspel og 83 pappvinar til påske!


hits