Heilsprø dagar!

Det er utruleg irriterande. Faktisk til å bli heilsprø av!

Du kjenner det godt; irriterande telefonseljarar og overfyllte postkassar. Reklame, reklame, reklame.

Det slår jo aldri feil. I det familien har sett seg til bords for å spise middag, ringer det ein kjekk kar som heiter "Lars". Han skal ikkje selge deg noko, men...........

Det er enkelt å stoppe. Du går berre inn på nettsidene til Brønnøysundregistrert. http://w2.brreg.no/reservasjon/. 
Husk at du må registrere alle voksne i husstanden, ellers begynner dei berre å ringe å spørje etter mannen din/kona di/ søstra di/kjæresten din.....

Eg har sjølvsagt reservert meg mot reklame på i Brønnøysundregisteret. Så telefonane er eg så og seie blitt kvitt.

I postkassa såg det like ille ut. Ei stund fekk eg det for meg at eg som programleiar i TV 2 hjelper deg burde følgje med på all uadressert reklame som blei sendt ut i postkassane. Men etter at  papirinnsamlinga heime såg ut som eit heilt lite berg, fekk eg nok av det også.  Så derfor fekk eg tak i klistremerke frå Posten;
Reklame - nei takk. Og vips var det slutt på reklamen i postkassa også.


Trudde eg.


Eg hadde sjølvsagt gløymt avisene. Smart Club, XXL, Living og alle dei andre som sikkert betalar avisene dyrt for å legge inn eigne reklameaviser i avisa. Det kan du ikkje reservere deg mot. Abonnerer du på ei avis må du ta i mot alle annonsene, inkludert desse innlegga. Det er den klare beskjeden.

Det er berre det at desse store kjedane sender innlegga ikkje berre med ei avis, men med fleire. Så her om dagen talte eg opp ikkje mindre enn tre nesten identiske reklameinnlegg frå G-sport.

Først kom Aftenposten om morgonen. G-sport kunne fortelle om "Helsprø dager". Dessutan "8 sider med helsprø priser".

Då eg kom heim på ettermiddagen hadde Budstikka samme vedlegget - Heilsprøtt!

Men det slutta ikkje med det - trur du ikkje lokalavisa Firda hadde akkurat samme meldinga: heilsprø dagar hos G-sport i Sogn og Fjordane også.

Kan det verkeleg vere naudsynt å plage oss med reklameinnlegga i avis etter avis?

Det einaste heilsprø med dette er at eg blir heilsprø.Og tru meg - eg har ikkje tatt turen til G-sport for å gjere "et helsprøtt høstkupp".



Ikkje la deg lure!

Det kan ikkje seiast for ofte:

Det som virkar for godt til å vere sant, er nettopp det. Ikkje sant.


Så når du plutseleg får ein epost om at du har vunne i eit lotteri du aldri har kjøpt lodd til, då bør varsellampene lyse. Når beskjeden er at du har vunne 2. premien, og at du dessutan får kjøpe ei oppsiktsvekkande god slankepille, då bør alle bremser på.

Med jamne mellomrom dukkar det opp slike kampanjar. Eit fantastisk tilbod, der alle av ein eller annan merkeleg grunn har vunne 2. premien i eit lotteri. Samstundes får du tilbod om eit revolusjonerande produkt, som regel eit slankeprodukt. Alt sammen illustrert med bilder som liknar på dette:



Fornøgde kundar fortel om korleis dei ved å spise tre,fire piller i løpet av få veker har tatt av fleire titals kilo.

Alle som slit med for mange kilo, veit at så enkelt er det ikkje.

Derfor bør vel alle skjønne at dette er berre tull, seier du kanskje. Slike kampanjar er berre til å le av.

Kanskje det. Det triste er likevel at det er mange som håpar at det skal vere sant.  "Tenk om......."
Dermed er det mange nok som lar seg friste, enten i håp om bli slank, eller i trua om at dei har vunne ein DVD-spelar.

Då er vi ved kjernen. Dei som står bak slike ulovlege kampanjar tener  nemleg pengar på folk sine håp. Kostandane ved å lage ei internettside og sende ut massevis av epost, er jo ikkje så veldig store.

Det eg synest er det verste er at det virkar som om det er nesten heilt umogeleg å komme dette  fenomenet til livs. Minst ein gong i året dukkar desse såkalla lotteria opp, og sjølv om Forbrukarombudet forbyr kampanjen, dukkar det altså stadig opp nye.

Til sjuande og sist ser det ut til at det er oss forbrukarar som må stanse fenomenet:

IKKJE LA DEG LURE!

PS - Den siste kampanjen er slankepilla Prolarin. Du får vite meir om den i TV 2 hjelper deg onsdag 14. september kl 2030 og på nettsidene våre.

McDonalds vs Burger King

Smak og behag kan ikkje diskuterast, heiter det.

Men det er sikkert og visst at det kan.  Det mange av oss som meiner mykje og bestemt om mat.  For eksempel; kven er best av McDonalds og Burger King?

TV 2 hjelper deg har sett i gang eit testpanel som har vurdert dei to kjedane opp mot kvarandre.

Testpanelet har mellom anna vurdert:
- kor sunn maten er
- pris
- kor mykje mat du får
- kor raskt det går etc.

Men viktigast er sjølvsagt kva burgar smakar best? Testpanelet har besøkt 6 restaurantar og på kvar av desse har dei smakt på fire burgarar + pommesfrittes.

Eg kan love at det blei ein jamn og spennande kamp.

Onsdag kl 20:30 får du sjå resultatet. I mellomtida kan du jo sjølv vurdere kva som er DIN favoritt. Min favoritt? Den restauranten som er nærmast når eg er svolten!





Det er Art of taste som har stått for testen.


hits