Har du ein 10'ar til......

...handlevogna?

Du kjenner situasjonen. Du har litt dårleg tid,  er på vei for full fart inn i butikken og oppdagar at du sjølvsagt ikkje har ein 10'ar til handlevogna.

Ein femtilapp, javel. 20 kroner, sjølvsagt, men slett ikkje ein heilt vanleg ti-krone. Dermed må du prøve å få veksla i kassen. Der er køen sjølvsagt lang. Du må inn i butikken, stille deg i køen og har du maksimum uflaks manglar dei nettopp: ti-kroner.

Eg har lagt ein plan for å unngå dette problemet: Eg har skaffe meg ein polett som heng på nøkkelknippet mitt. Eg voktar den som om det skulle vere gull. Derfor kan det hende at kunden eg møtte i ein butikk for ei tid tilbake synest eg oppførte meg ørlite grann merkeleg.
Vedkommande dukka opp bak meg, mens eg var i ferd med å pakke maten min ned i bæreposane. Han drog til seg mi handlekorg.......

NEEEEIIII, ropte eg. Du kan ikkje ta den!

Mannen såg litt overraska ut. Ikkje så rart kanskje, der han sto med ein ti-krone i handa og ville "betale" for handlekorga. Eg fekk med andre ord ei forklaringsbehov.

Ein mynt som heng på nøkkelknippet, og som du alltid har med deg, er nemleg mykje meir verdt enn ti kroner.

Vi i TV 2 hjelper deg har laga ein nøkkelring med ein mynt som passar til handlekorga.





Vil du gjerne ha ein?

Då må du delta i konkurransen på nettsidene våre.
Kvar veke trekker vi ti personar som får TV 2 hjelper deg-nøkkelringen - dersom de veit svaret på Frode forbrukar sitt problem.

Det finst ingen enkle løysingar!

Dessverre.
Sjølv om eg stadig vekk håpar på at det skal dukke opp eit produkt som gjer husarbeide ferdig på 1-2-3.
Og eg er ikkje åleine.

Derfor er det lett å lure oss forbrukarar til å tru at no er det komme eit nytt produkt som skal gjere det revolusjonerande lettvint å gjere reint.

"Spray på og skyll av". Enten det dreier seg om bad, kjøkken, golv, flekkar, glass eller speglar. Det finst eit spesialprodukt  for alt. I seg sjølv nok til å fylle eit heilt kjøkkenskap. I tillegg kjem dei gamle travarane grønnsåpe, klorin, salmiakk, nylonvask og sunlightsåpe.

Så har du alle eingangsklutane; til speil, glass, toalett og tørrmopping av golv.

Mikrofiber er også ei fantastisk oppfinning, i følge reklamen. Meir effektivt enn såpe og vatn og mykje enklare?

Stemmer det?

Eg må innrømme at eg har fleire typar mirkofiberklutar heime, som skal brukast til å tørke støv. Nokre var billege andre dyre. Utan at eg har merka noko praktisk skilnad. Eg tørkar støvet og det dukkar trufast opp att. Uansett kor gode hjelpemiddel du har, må jobben gjerast. Støvet går ikkje sin vei på eiga hand.

Så eg har slutta å tru på enkle løysingar......trur eg.

Likevel kan det jo vere greit å vite svaret på kor godt mikrofiberklutane virkar og kva type som er best!

TV 2 hjelper deg testar mirkofiberklutar onsdag 19. oktober kl 2030.


Ferieidyll eller fiasko?

Dei siste åra har familien min saman med gode venner, leigd feriehus i Frankrike og Italia.  Feriehusa har vi funne på ulike nettstadar.

Stort sett har det fungert veldig bra, og vi har fått feriehus vi har vore godt nøgde med.
Reine ferieidyllen med andre ord.

Men kvar gong har vi vore littegrann usikre. Eksisterarar huset? Er det verkeleg ledig? Ser det ut som på bildene? Korleis er området rundt?

Eit år var det eg som hadde ansvaret for bestillinga og kontakten med nettfirmaet. Alt gjekk på skinner. Huset var betalt, fly bestillt og leigebilane under kontroll. Tre familiar reiste glade av gårde, og gledde seg til to vekers ferie. Etter ei lang reise kom vi fram til hotellet der vi skulle få nøklar til huset.

Ikkje visste dei at vi skulle komme. Ikkje visste dei om huset faktisk var ledig! 

Då blei eg ein smule nervøs for å seie det forsiktig.

Det var fram med alle papir som stadfesta bestillinga og beviste at vi hadde betalt.
Dermed starta ei hektisk telefonering frå hotellet si side.
Og tre familiar satt svoltne og lurte på om ferien skulle bli noko heilt anna enn det vi hadde planlagt.

Eg har lært mykje av å leite etter feriehus på nettet.

Det aller viktigaste er å lese nøye det som står på mange ulike nettsider.
På den måten lærer du litt meir om kva du skal sjå etter og kva du bør styre unna.

Det bør finnast bilder av huset - både innvendig og utvendig. Kva står det om lokalisering og om eigedommen. Les nøye kva som står om avstandar til butikkar, restaurantar, strender og andre byar. Sjekk VELDIG nøye kva som står om romfordeling, bad, toalett, sengeplassar, kva type senger etc. etc.
Snakk med nettstaden og still alle spørsmål du gjerne vil vite svaret på.

Prøv også å skaffe deg referansar på utleigefirmaet. Sjekk gjerne om Forbrukarrådet har fått klager på selskapet. Snakk med andre som har prøvd å leige feriehus/leiligheter på nettet.

Kort sagt: Ver kritisk og skaff deg mest mogeleg informasjon!

Forbrukarrådet har også nyttige råd i samband med leige av feriehus i utlandet.
Les meir her


Meir om kva reattar du har får du også vite om du ser på TV 2 hjelper deg onsdag 5. oktober kl 2030.
Der får du møte familien Gundersen som skulle på ferie til Mallorca. Fire dagar før avreise fekk reisefølget beskjed om at dei ikkje kunne få strandhuset dei hadde betalt for, men fekk istaden eit anna hus. Då dei kom fram viste det seg at dei i ikkje fekk stranda, men ein fabrikk som nabo. 

PS:
Korleis det gjekk med ferien min?

Joda. Alt ordna seg. Huset var ledig. Det vart to flotte veker i eit flott hus. Det einaste vi kunne klage over var litt mykje mygg........


hits