Kom igjen: Klag!

Forbrukerrdet har gjennomfrt ei undersking om kva forhold vi forbrukarar har til elektronikkbransjen. Resultatet er ikkje overraskande, men likevel skuffande.

Mange lar vere klage p mobiltelefonen, sjlv om vi meiner at det er ein feil p produktet som produsent eller seljar har ansvaret for. Litt rart kanskje nr Forbrukerrdet samtidig avdekkar at dersom du tar deg bryet med reklamere, s er sjansen stor for at du fr medhald!

Kva er rsaka? Mangel p tillit, meiner Forbrukerrdet. Kvar tredje forbrukar seier nemleg at dei har liten eller svrt liten tillit til bransjen.

Konsekvensen er at i stadenfor reparere mobilen, s kjper vi ein ny. Eg er ikkje overraska. Klagestraumen p mobiltelefonar i innboksen til TV 2 hjelper deg har gtt drastisk ned dei siste ra.

Vi menneske er enkle; vi vil gjerne ha det nyaste nye. (I fjor kjpte vi nordmenn 2,3 millionar mobiltelefonar!) Dessutan blir vi mtt med trussel om gebyr nr vi kjem for klage p mobilen vr. I TV 2 hjelper deg fortalde vi for nokre veker sidan om korleis gebyr er med p undergrave reklamsjonsretten. Les meir om det her.
For kva skjer nr du vil klage p ein mobil som ikkje fungerer som den skal, du meiner at du IKKJE har gjort noko gale med telefonen, men fr likevel klar beskjed; Vi skal underske telefonen din, men dersom vi meiner det er din feil at telefonen ikkje virkar eller den har ein fuktskade, s m du betale underskelsesgebyr for f den tilbake?
Ja, d forsvinner tilliten til bde bransjen og reklamasjonsretten.

Det kan kanskje bransjen leve med, for konsekvensen er jo at dei sel enno fleire mobiltelefonar?

Miljmessig er det derimot heilt hplaust: ei oppfordring til bruk og kast, som frer til undvendig forureining, avfall og forbruk.

S kom igjen; klag! Bruk reklamasjonsretten din, sjansen er stor for at du fr medhald!

Her kan dulese meir om underskinga til Forbrukerrdet .

Kyre bil som tante Turid?!

Vi i TV 2 hjelper deg likar gi nyttige rd til folk som ser programmet vrt. Nr finanskrisa er over oss og bensinprisane er hge, kva er vel meir naturleg enn sette fokus p konomisk bilkyring?

Det er nemleg mykje pengar spare p lre seg kyre litt meir konomisk nr du er p biltur. Miljvenleg er det ogs. Og du kan faktisk g p kurs for lre det!

Vi fekk med oss entusiastiske Jan Erik Larssen i eit forsk p lre han kyre slik at han kan spare pengar og miljet. Men den til vanleg positive og entusiastiske kollegaen min, var uvanleg skeptisk d han stilte til kursing i konomisk kyring. Han er nemleg opptatt av kyreglede m vite, og er redd for kyre bil "som tante Turid".

Vel herr Larssen kan komme til bli overraska! Sj TV 2 hjelper deg torsdag 6. november kl 2030. Der fr du bde sj korleis det gr med Larssen, og lre deg nokre tips om konomisk kyring.


hits